Zestawienie zdjęć zainspirowane wpisem http://mmariola.salon24.pl/251935,quzwa-on-rozpoznal-prezydenckiego-tupolewa
Ktoś umie wytłumaczyć jaki jest cel dodania tych blach po remoncie?
Edytuję i trochę wytłumaczę jak ja to widzę:
Przez 2 dni, na spokojnie, upewniłem się że nie znajdę zdjęcia, które przeczy teorii że coś w konstrukcji 102 się zmieniło. Owszem jest kilka zdjęć "po remoncie", na których nie widać rozpatrywanych "blach" ale zdjęcia te w newralgicznych miejscach są zbyt jasne i po prostu doszło do utraty szczegółów. Byłbym wdzięczny osobom, które mają dostęp do zdjęć lepszej jakości i mogłyby rozwiać wątpliwości.
Ponieważ nie znalazłem zaprzeczenia, wyszukałem najlepsze zdjęcia które ilustrują ten ciekawy przypadek.
Żółtymi obrysami na zdjęciach wskazuję istniejące charakterystyczne blachy bezpośrednio pod oknami kokpitu, fioletowymi miejsce gdzie one powinne być a ich nie ma.
Reasumując chronologicznie, chcąc nie chcąc jest to mocno spiskowe:
- 101 ma blachy w 2008
- 102 nie ma blach w 2009
- 102 od 10. stycznia 2010 jest w remoncie w Samarze
- 101 rozbija się 10. kwietnia 2010
- 102 wraca po remoncie 21 września 2010
- 102 MA BLACHY!
Czy jest możliwe, że teoria "Dwa Tupolewy" powraca?
Czy "nowy" 102 to "stary" ale jednak odremontowany niecały rok temu i ponownie niedbale pomalowany 101?
Tezę użytkownika @oporny http://mmariola...comment_3574256 "TO NIE JEST Tu-154M nr 102 TYLKO PRZEMALOWANY Tu-154MB2 nr 101 !!" koniecznie trzeba zweryfikować.